پرسش و پاسخ کوتاه 3

پرسش : بعد از این که تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کردم , پیغام میدهد که  امکان اتصال به دامین شخصی شما وجود ندارد اگر در مسیر ذخیره سازی آدرس ایمیل را وارد کنیم اشکالی دارد؟

پاسخ : بله دوست عزیز ، ممکن است مسیر ذخیره سازی سایت شما wwwroot و یا public_html باشد. این مسیر بستگی به هاست شما دارد.

پرسش : چگونه می شود تا مطلب تازه ای را فقط در صفحه ی دلخواه خود در وبلاگ قرار داد؟

پاسخ : اگر منظورتان درست متوجه شده باشیم به قسمت "ایجاد صفحه جدید" بروید. صفحات وبلاگ جدا از مطالب وبلاگ بوده و عناوین آنها بصورت لیست در ستون کناری وبلاگ منتشر میشود.
صفحات وبلاگ برای انتشار مطالبی که میخواهید همیشه در گوشه ای از وبلاگ دیده شود استفاده میشوند و امکان نظر دهی بر روی مطالب آنها وجود ندارد.
آدرس صفحه باید با حروف و اعداد انگلیسی نوشته شود و نباید از فاصله و Underline در آدرس استفاده کنید.

پرسش : من می خوام وبلاگم رو ببندم و دیگه نمایش داده نشه! اما نمی دونم چطور می تونم این کار را انجام بدم.

پاسخ : در بخش منوی مدیریت بروی حذف وبلاگ کلیک کنید در صقحه باز شده اطلاعاتی از وبلاگتان را برای شما به نمایش میگذاردو  به 2 طریق میتوانید وبلاگ خودتون رو حذف نمایید 1 _ حذف دائم 2_ حذف موقت یکی را انتخاب کرده و دکمه تایید و حذف را بزنید.

پرسش : من قالب وبلاگم رو عوض کردم و الان برای مطالبی که ادامه دارند دکمه ادامه مطلب ظاهر نمیشه وقتی هم که با نرم افزار قالب رو ویرایش میکنم و یه دکمه میزارم، برای همه مطالبم حتی اونها که ادامه مطلب ندارند ظاهر میشه و بیننده ها رو به اشتباه میندازه چکار کنم که فقط مطالبی که ادامه دارند این دکمه زیرشون ظاهر بشه؟

پاسخ : دوست عزیز صفحه مدیریت وبلاگتان را رفرش نمایید (Ctrl+F5) دکمه درج ادامه مطلب را در زیر کلمات کلیدی بزنید تا صفحه ای همانند صفحه ارسال یادداشت جدید برایتن باز میشود. حال مطلب خودتون رو بنویسین و دکمه انتشار رو بزنین.



سایت پاتوق شهر 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بررسی مشکلات کاربران ، پرسش و پاسخ کوتاه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.